ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سازمان پزشکی قانونی از شناسایی و تعیین هویت 25 جانباخته سیل آذربایجان شرقی و پنج جانباخته سیل کردستان خبر داد.
به گزارش ایرنا از سازمان پزشکی قانونی از صبح امروز(شنبه) تاکنون 18 جسد از قربانیان سیل عجب‌شیر و هفت قربانی سیل در آذرشهر برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند و کار تعیین هویت روی آنان انجام شد.
این گزارش افزود: 9 جسد دیگر در عجب‌شیر و 2 جسد در آذرشهر طی عملیات جستجو پیدا شدند که در حال انتقال به پزشکی قانونی هستند.
در استان کردستان نیز به دنبال وقوع سیل چهار جسد در شهرستان سقز و یک جسد در بانه به پزشکی قانونی ارجاع شد که نسبت به شناسایی این اجساد اقدامات لازم صورت گرفته است.
 سیلابی طی 24 ساعت گذشته( از روز 25 فروردین) چهار استان کشور را از جمله استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان را فرا گرفت که این حادثه موجب بروز خسارات جانی و مالی به این استان ها و شهرستان های متاثر از قبیل مراغه، چارو ایماق، هریف، استان آباد، ورزقان، شبستر، تبریز،عجب شیر، آذرشهر، ولکان، سراب، ارومیه، اشنویه، نقعبه، پبرانشهر، سقز و زنجان شده است.

  • درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی