ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

دومین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم با حواشی جالبی همراه بود 
به گزارش ایلنا، دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد.
چرا من نتوانم ممکلت را اداره کنم؟
نخستین ثبت‌نام‌کننده امروز پسر نوزده ساله‌ای بود که از لردگان آمد و معتقد است که اداره کشور نیازی به مدرک تحصیلی ندارد و باید اراده داشت. او می‌گوید وقتی یک بچه ۱۳ ساله زیر تانک می‌رود و دشمن را ناکام می‌گذارد چرا من نتوانم ممکلت را اداره کنم.


13
حسین رحیمی ریگی به کسی قول و وعده نمی‌دهد و قرار است با عمل ثابت کند. دوست‌اش مهدی شریفی را معاون اول خود می‌کند. هدفش را ایجاد اشتغال، حمایت از کار فرهنگی و نابودی امریکا و انگلیس می‌داند.

رحیمی ریگی می‌گوید مذاکره‌کننده اشتباه کردند و به هیچ وجه مذاکره‌ای در کار نیست. تاکید دارد که قول ۱۰۰ روزه نمی‌دهد و البته یادآور می‌شود که برجام و قانون اساسی را به صورت کامل نخوانده است.

دیپلم اقتصاد قدیم دارم
سید نور بخش رودسری هم از قم آمده است، دیپلم اقتصاد دارد و می‌خواهد مشکل معیشت مردم را حل کند اما نمی‌داند سوئیفت چیست!

او معتقد است دیپلم قدیم او ارزش بالاتری از مدارک تحصیلی امروز دارد و تاکید می‌کند: شعار سال گذشته را اجرا می‌کنم و روی شعار امسال متمرکز می‌شوم.

20

اولین روحانی آمد
حجت‌الاسلام مجتبی رستگاری اولین روحانی است که در روز دوم به وزارت کشور مراجعه کرده است. او اعتقاد دارد که کردها، لرها و بلوچ‌ها به او رای می‌دهند و در حال حاضر برنامه مدونی برای اداره کشور ندارد.

رستگاری ۵۰ ساله است و می‌گوید قبلا عضو شورای شهر کرمانشاه بوده است. نقش کرمانشاهی‌ها را در انتخابات ویژه می‌داند و می‌گوید کرمانشاهی‌ها از هر کسی حمایت کرده‌اند، آن فرد رئیس جمهور شده است.

او معتقد است که ۱۸ میلیون دارد و می‌گوید رقابت اصلی میان او، روحانی و رئیسی خواهد بود اما در نهایت می‌گوید انتخابات دومرحله‌ای خواهد شد.

رستگاری درباره ترامپ هم معتقد است که او دیوانه است و می‌گوید شعارم را نخواهم داد.

16

آقای دکتر هم آمد
حسین بردفر متولد ۱۳۱۴ و دندانپزشک است و برنامه‌هایی برای اداره کشور دارد. عکسی از جوانی‌هایش را آورده و به عکاسان و خبرنگاران نشان می‌دهد.

این داوطلب ۸۲ ساله که مسن‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری تا به امروز بوده است، می‌گوید سیدحسن قاضی‌زاده وزیر کنونی بهداشت را در سمت خود ابقا خواهد کرد.

7

10

کاری به امید ندارم
بهمن رجایی از خراسان آمده است و مدرک تحصیلی‌اش سیکل قدیم است. می‌گوید به من «الهام» شده که در انتخابات شرکت کنم. شعار انتخاباتی‌اش عدل و عدالت است و کاری هم به امید ندارد. کابینه‌اش هم متشکل از چند وزیر فعلی بوده و از افراد جدید هم استفاده می‌کند.
از نظر رجایی احمدی نژاد خیلی خوب است و او را در سمت مشاوره قرار خواهد داد.

تخلفی نداشته‌ام
مسعود زریبافان، نخستین فرد مشهوری است که امروز وارد کشور شد. البته ابتدا نماینده او به وزارت کشور آمد ولی نقص پرونده موجب شد تا او به وزارت کشور گام بگذارد. عضو شورای مرکزی جبهه یکتا (وزرای سابق احمدی‌نژاد) تاکید می‌کند که مستقل آمده و تا پایان انتخابات در صحنه باقی خواهد ماند.
معاون رئیس دولت نهم و دهم و رئیس سابق بنیاد شهید که حرف و حدیث‌ها درباره پرونده تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید در دوران ریاست او فراوان است، در نشست خبری‌اش و در پاسخ به ایلنا تاکید دارد که تخلفی در دوران ریاستش در بنیاد شهید انجام نشده است. او پیش از آمدن محمود احمدی‌نژاد آمد ولی خروجش با ورود احمدی‌نژاد همزمان شد.

17

مردی با ساک صورتی
در میانه اخبار ورود یا عدم ورود محمود احمدی‌نژاد به وزارت کشور و در هنگامه‌ای که عکاسان در انتظار شکار ناب‌ترین لحظات بودند، مردی با ساک صورتی وارد ستاد انتخابات کشور شد و همین مسئله موجب جلب توجه وی توسط عکاسان شد.

14

15

می‌توان رفع حصر را انجام داد
زکریا عباسی‌فرد، داوطلبی است که از شهرری آمده است تا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود. معتقد است که در فضای تعاملی می‌توان رفع حصر را انجام داد و رقیبش را فقر و بیکاری معرفی کرد و گفت:  ۱۵ میلیون رای دارم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، کابینه خود را هم مشخص کرده است. عباسی‌فرد در این باره می‌گوید: اسحاق جهانگیری را معاون اول، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی را وزیر بهداشت و محمدجواد ظریف را وزیر امور خارجه خواهد کرد.

TAG

از روحانی استفاده نمی‌کنم
یکی دیگر از داوطلبان جوانی است که می‌گوید متولد سال ۱۳۶۸ هستم. این جوان ۲۷ ساله که همچنان دانشجیو مقطع کارشناسی است، تاکید می‌کند که حتما پیروز انتخابات است و می‌گوید از حسن روحانی در دولت آینده‌اش استفاده نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد
یک جوان ۱۹ ساله هم که امروز بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش ثبت‌نام کرد، معتقد است که رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد.

رکورددار گینس هم آمد
رمضان نورا، جوان ۳۸ ساله‌ای سیستان و بلوچستانی است که با لباس محلی به وزارت کشور آمده است. او می‌گوید سی رکورد در گینس به اسمش ثبت شده است و عکس شهید خزایی را به خود آویزان کرده است.

21

برای کروات زدن دلیل قرآنی دارم
عباس مولایی قاسمی، کارشناس ارشد کلام و عقاید اسامی دارد. کراوت زده و می‌گوید برای این کروات زدن دلیل قرآنی دارد زیرا قرآن افراد به زیبا بودن توصیه می‌کند و کروات زدن موجب زییایی افراد می‌شود.

18

  • درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی