ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مشتریان بانک ملت امروز با کسر مبالغ مبلغ 110 و 150 میلیون تومانی از حساب خود، مواجه شدند که با مراجعه به شعبه برای بررسی، عنوان می شود این اتفاق به دلیل ایراد در سیستم بانک رخ داده است.
برخی مشتریان بانک ملت در شهر تهران در تماس با سایت الف و اعلام نگرانی گفتند امروز پیامک برداشت غیرمجاز پول به مبالغ 110 و 150 میلیون تومانی دریافت می کنند. به همین دلیل برای بررسی در خصوص چرایی این برداشت و کسر از حساب به شعبه مورد نظر مراجعه کرده که پاسخ روشن و مشخصی به آنها داده نشده و این مشتریان از این موضوع شاکی می شوند.
یکی از این مشتریان بانک ملت در این خصوص گفت: به دلیل کسر مبلغ 110 میلیون تومان از حساب بانکی خودم به شعبه رفتم که چرا این مبلغ از حسابم برداشت شده است، مسوولان شعبه عنوان کردند این موضوع به دلیل ایراد در سیستم بوده و در در دو روز آینده این مبلغ به حساب ها برگشت داده خواهد شد.

خبرنگار الف نیز برای پیگیری این موضوع با این شعبه بانک ملت که مشتری بانک اعلام کرده بود تماس گرفته که شعبه پاسخ می دهد: مشکلی در سیتسم بانک بوده و این مبالغ از حساب مشتریان کسر شده که در یکی، دو روز آینده این مبالغ برگشت داده خواهد شد و این به دلیل اخلال در سیستم بوده است.

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت نیز با تایید این موضوع اعلام کرده است که به دلیل بروز یک مشکل فنی و نرم افزاری، امروز از حساب تعداد محدودی از مشتریان این بانک، ارقامی بین  110، 140 و 150 میلیون تومان کسر شده است و اطمینان داد که جای نگرانی برای مشتریان نیست و تا ساعاتی دیگر این پول به صورت کامل، به حساب افراد باز می‌‍‌‌‌گردد.




حساب های بانک ملت هک شد
محمد خوشنام، یکی از مشتریانی که از حساب وی نیز مبلغ 110 میلیون تومان کسر شده بود، گفت: امروز راس ساعت 12 ظهر 110 میلیون تومان از حساب من برداشت شد ، وقتی با شعبه بانک تماس گرفتم فهمیدم که این برداشت با نفوذ به حساب بانکی اتفاق افتاده است.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه پس از شکایت به پلیس فتا و مسدود کردن حساب بانکی در دادسرای جرایم اینترنتی حضور یافته است، گفت: من فکر می کردم این مشکل تنها برای من ایجاد شده اما جمعیت در اینجا لحظه به لحظه بیشتر می شود و معلوم است بسیاری از افراد به همین دلیل سپرده هایشان را از دست داده اند .

به گفته وی برداشت ها که اغلب 110 یا 150 میلیون تومان بوده است، به حساب سه نفر واریز شده و پیگری ها در این زمینه ادامه دارد .

در حالی که شعب بانک ملت از ساعت 12 امروز لحظه به لحظه شلوغ تر می شد و بسیاری تلاش می کردند پرینت حساب خود را دریافت کرده یا حساب خود را مسدود کنند، جمعیت مالباختگان در دادسرای جرایم اینترنتی نیز در حال افزایش است . هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص میزان پولی که در این قالب برداشت شده است، ارائه نشده و پیگیری ها در این زمینه ادامه دارد .

  • درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی