ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۸۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
فروردين

 صلاحیت ۶ نفر برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تائید شدند.
  به گزارش تسنیم، آقایان حجت الاسلام حسن روحانی،  سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف ، اسحاق جهانگیری ، سید مصطفی هاشمی طبا و سید مصطفی میرسلیم از سوی شورای نگهبان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت شدند.
اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور فرستاده شده است.

۳۱
فروردين

سخنگوی وزارت کشور گفت: با تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری مقرر شد مناظره های انتخاباتی نامزدها به صورت ضبط شده و گفتگوهای تلویزیونی به صورت زنده پخش شود.
به گزارش فارس، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تشکیل دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به ریاست وزیر کشور خبر داد.
وی افزود: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، مسئولان ستاد انتخابات کشور و نماینده ناظر شورای نگهبان به ریاست وزیر کشور برگزار شد، به منظور برخورداری برابر نامزدها از امکانات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضوابط و چارچوب های تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

۳۱
فروردين
 
کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر چهارشنبه با وابستگان نظامی خارجی دیدار و گفت و گو کرد.
 
۳۰
فروردين

اگر چه ژنتیک در زیبایی نوزاد نقش دارد اما می توان از برخی مواد غذایی که در زیبایی کودک تأثیرگذار است، در دوران بارداری استفاده کرد.
به گزارش سلامت، در ادامه مطلب به برخی از مواد غذایی مفید در دوران بارداری اشاره می شود.
شیر زعفرانی
بسیاری از مادران باردار در طول بارداری از شیر زعفران استفاده می کنند که بهتر است مقدار زعفران آن زیاد نباشد، چون در مقادیر بالا باعث افزایش خطر سقط می شود.
شیره نارگیل
اگر دیابت بارداری ندارید و مستعد به ابتلا به آن هم نیستید، می توانید در برنامه غذایی خود از شیره نارگیل استفاده کنید.

۳۰
فروردين

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارآمدترین و قدرتمندترین ارتش در خاورمیانه در صحنه های مختلف انقلاب نقش فعال و تعیین کننده ای داشته است. ارتش در فرونشاندن بحران و غائله های مرزی در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی حضور سرنوشت ساز داشته است. علاوه بر این، ارتش فراتر از یک نیروی نظامی در مواقع حساس بر مبنای رسالت و آرمان های اجتماعی خود، کمک شایانی به حل مشکلات در عرصه های مختلف داشته است. اقدامات ارتشیان در مواقع بحرانی مانند ریزگردها در جنوب، حادثه پلاسکو و ... ارزنده بوده است.در حال حاضر ارتش در کنار سپاه پاسداران و نیروی انتظامی به عنوان ارکان نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آیند.
به گزارش الف، همان طور که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و در خاطره مردمانی که روزهای اوج پیروزی را درک کرده اند به یاد مانده، در حالی که هنوز رژیم شاهنشاهی حاکم بود، ارتشیان جزء اولین گروهی بودند که به ندای امام خمینی پاسخ دادند و به خیل انقلابیون پیوستند و با بیعت همافران در روز نوزدهم بهمن ماه سال 57 این پیمان را علنی کردند.

۳۰
فروردين

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش تاکید کردند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی با اشاره به نقش اقتدار، توانایی‌ها و انگیزه بالای ارتش در تأمین امنیت کشور، نیروهای نظامی را یکی از مؤلفه های تأمین امنیت برشمردند و با تأکید بر تأثیر عملکرد دستگاههای اقتصادی، علمی و تحقیقاتی، و آموزشی و فرهنگی در جلوگیری از به نتیجه رسیدن اهداف دشمن، اولویت درجه یک کشور را مسائل اقتصادی دانستند و گفتند: اصلی ترین وظیفه مسئولان، پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی بویژه در بخش اشتغال و تولید و تلاش جدی برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و نترسیدن از تشر آنها است.

۲۸
فروردين

دولت درحالی در آستانه انتخابات تصمیم به واریز سود سهام عدالت گرفته که به دارندگان سهام اعلام کرده سود به حساب فردی اعضای خانواده واریز خواهد شد، یعنی هر نفر برای ۳۰هزار تومان سود باید ۲۰هزار تومان خرج کند و حداقل ۴۰۰ میلیارد هم به جیب بانک‌ها برود.
به گزارش تسنیم، هر چه روز شمار تاریخ به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شود، حجم فعالیت های تبلیغاتی-انتخاباتی دولت نیز بالاتر می رود.
یکی از فعالیت های انتخاباتی دولت یازدهم، "سهام عدالت" است؛ طرحی که سال ها در دولت خاک می خورد یکباره در ماه های پایانی عمر دولت از بایگانی خارج شد.
در سال 85 طرحی با عنوان سهام عدالت به تصویب رسید و اجرایی و عملی شد تا بر اساس آن پس از 10 سال، اقساط این سهام از محل سود آن تا پایان سال 94 تسویه شود و مشمولین این طرح که حالا حدود 50 میلیون نفر را شامل می‌شوند بتوانند از ابتدای سال 95 نسبت به خرید و فروش سهام خود اقدام کنند.

۲۷
فروردين

روزنامه جمهوری اسلامی متنی را که مهدی فاضل لنکرانی فرزند مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در باره دیدگاه پدرش در مورد احمدی نژاد نوشته منتشر کرده است.در این متن آمده است:
"در همان اوایلی که آقای احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری مشغول بود دستور ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را صادر کرد. مراجع بزرگوار و قبل از همه آن‌ها مرحوم آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در استفتایی که از ایشان شد فرمودند: با این شرایط موجودی که در ورزشگاه‌ها وجود دارد، ورود بانوان به مصلحت آن‌ها نیست و دولت باید ورزشگاهایی مستقل و مجهز برای بانوان عزیز تهیه کند.
پس از انتشار این استفتاء مراجع دیگر نظیر آیات عظام تبریزی، مکارم، صافی و برخی دیگر نیز همین نظر را دادند. اما این شخص در مقابل مراجع ایستاد و مقابله کرد و همین موضوع سبب شد تا مراجع از پذیرش این شخص و وزرایش خودداری کنند.

۲۶
فروردين

روزنامه جمهوری اسلامی متن کامل سخنان 6سال پیش آیت الله محمدیزدی را در باره احمدی نژاد منتشر کرد.در این مطلب آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

عرض کنم که این روزها متاسفانه مسائلی در جریان است و می‌گذرد که بالاخره ماها به نوبه خود نگران هستیم. عرض شود که در درجه اول باید بگویم که دستور مستقیم و صریح ولی امر در این شرایط فعلی این است که از ایجاد هر نوع تشنج و درگیری و اختلاف و شعار و اجتماع و کذا و کذا خودداری شود. یعنی احساسات را باید کنترل کرد و در حقیقت دست به یک کارهای احساسی و حساب نشده نزنیم که هم در داخل و هم در خارج از آن سوءاستفاده بکنند.
خوب حالا مسئله در صورت حاضر؛ من اول گزارش کوتاهی خدمت شما می‌گویم از واقعیت‌های این دو یا سه روزه و چند روزه و تحلیلی هم خودم دارم که ممکن است به آن اشاره بکنم.

۲۶
فروردين

مشتریان بانک ملت امروز با کسر مبالغ مبلغ 110 و 150 میلیون تومانی از حساب خود، مواجه شدند که با مراجعه به شعبه برای بررسی، عنوان می شود این اتفاق به دلیل ایراد در سیستم بانک رخ داده است.
برخی مشتریان بانک ملت در شهر تهران در تماس با سایت الف و اعلام نگرانی گفتند امروز پیامک برداشت غیرمجاز پول به مبالغ 110 و 150 میلیون تومانی دریافت می کنند. به همین دلیل برای بررسی در خصوص چرایی این برداشت و کسر از حساب به شعبه مورد نظر مراجعه کرده که پاسخ روشن و مشخصی به آنها داده نشده و این مشتریان از این موضوع شاکی می شوند.
یکی از این مشتریان بانک ملت در این خصوص گفت: به دلیل کسر مبلغ 110 میلیون تومان از حساب بانکی خودم به شعبه رفتم که چرا این مبلغ از حسابم برداشت شده است، مسوولان شعبه عنوان کردند این موضوع به دلیل ایراد در سیستم بوده و در در دو روز آینده این مبلغ به حساب ها برگشت داده خواهد شد.