ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۴۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
خرداد

تیتر بالا یکی از شعار‌نوشته‌هایی است که پشت در اتاق دکتر چمران در اهواز زده بودند. داستان چمران داستان غریبی است. او زندگی بسیار متلاطمی داشت از زمانی که به نهضت خداپرستان سوسیالیست گرایش داشت تا زمانی که به آمریکا رفت تا زمانی که به لبنان رفت و پرده‌ی پایانی زندگی‌اش در ایران پس از انقلاب.

۳۱
خرداد

اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی سال 96 انجمن بازیگران سینمای ایران، با حضور حسین علیزاده، امین تارخ، همایون ارشادی، منوچهر شاهسواری، قربان نجفی، آتش تقی‌پور، فخرالدین صدیق شریف، اکبر زنجانپور برگزار شد.

در موسیقی ایران ظلم زیاد است

حسین علیزاده (آهنگ‌ساز و نوازنده تار و سه‌تار) با بیان اینکه «من با شوق و عشق موسیقی را آغاز کردم خوشبختانه در خانواده‌ای در محله سیدنصرالدین تهران تربیت شدم که به خواست فرزند خود احترام می‌گذاشتند و به من اجازه دادند موسیقی کار کنم.» گفت: بسیاری از هم محله‌ای‌های من زمانی که جلوی پدر و مادرشان نام موسیقی را می‌آوردند با خشونت عجیبی به آن‌ها می‌گفتند برو دهنت را آب بکش. پدر من خیاط و مادرم خانه‌دار بود اما به دلیل اینکه وجودشان از عشق بود زمانی که من از موسیقی صحبت کردم گل از گلشان شکفت و گفتند هر چه تو دوست داری.

۳۱
خرداد

پسر ملک سلمان که امروز به سمت ولیعهدی وی منصوب شد، در تازه ترین ادعای خود هرگونه مذاکره با تهران را رد کرد و طالب جنگ با ایران شد.
به گزارش مهر، شبکه «الجزیره» در صفحه توئیتر خود نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد تازه منتصب شده عربستان سعودی هرگونه شانس برای گفتگو با ایران را رد کرد و مدعی شد که جنگ را به ایران خواهد کشید.

۲۹
خرداد

سیده فاطمه موسوی از شاعران کشورمان در پی پرتاب موشک از سوی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه رباعی‌هایی سروده است.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سیده فاطمه موسوی از شاعران کشورمان در پی پرتاب موشک از سوی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه رباعی هایی سروده است.

۲۹
خرداد
 
۲۹
خرداد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.
متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که لحظاتی پیش صادر شد، به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹
خرداد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دیرالزور سپاه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه را هدف قرار داد.
عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه که امشب و با هدف قرار دادن «دیرالزور» انجام شد به کشته شدن تعداد قابل توجهی از تروریست‌ها در این منطقه منجر شده است.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
اما چرا سپاه پاسداران، منطقه دیرالزور را برای این حمله موشکی بسیار مهم انتخاب کرده است؟

۲۸
خرداد

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.
به گزارش صدا و سیما؛ نفت شهر هم مرز با استان دیاله عراق است و گروهک تروریستی و تکفیری داعش در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پایگاه دارد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرگزاری صد او سیما تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.

۲۸
خرداد
رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان، آنها را به تلاش جدی و همه‌جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه توصیه نمودند. ایشان در ضمن این بحث فرمودند: «من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار.»
۲۷
خرداد

نامه شهید دکتر سیدمحمد بهشتی، دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و رییس وقت دستگاه قضایی، به امام خمینی در سال 1359 که در روزهای اخیر در فضای مجازی بازنشر شده؛ تصویر روشن تری از شرایط و تحلیل سیاسی "جریان مکتبی خط امام" آن روز جامعه ایران را ارایه می دهد.
بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
تهران جمعه 59/12/22
استاد و رهبر بزرگوار
سلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته