ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۷۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

درگیری در جلسه غیر علنی شورای شهر منجر به زد و خورد دو عضو شورا منجر شد.
به گزارش فارس، در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران عباس جدیدی و علیرضا دبیر با یکدیگر درگیر شدند.
هفته پیش عباس جدیدی برای دبیر کری خوانده بود و به وی گفته بود اجازه راه رفتن در شهر را به وی نمی دهد.
در جلسه غیر علنی امروز بعد از یک صحبت گنگ به یک بار جدیدی مشتی حواله صورت دبیر کرد و در عوض دبیر هم یک مشت حواله عباس جدیدی کرد.
عباس جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرد.

۳۱
ارديبهشت
ستاد انتخابات شهرستان تهران جدیدترین نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را امروز اعلام کرد.
جدیدترین نتیجه انتخابات پنجمین شوراهای اسلامی شهر تهران توسط ستاد انتخابات شهرستان تهران را به شرح زیر اعلام شد:
۳۰
ارديبهشت

حجت‌الاسلام حسن روحانی منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم که از شبکه خبر پخش شد، با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته گفت: مردم با حضور و گسترده معنادار و موثر خود در انتخابات اردیبهشت ۹۶ گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشتند.

مشارکت مردم در رقابتی‌ترین انتخابات تاریخ ایران شگفتی‌ساز شد

۲۹
ارديبهشت

واقعا این چهار سال این همه سیاه بود؟! این همه بد عمل شده؟! حتی جای ‏یک تشکر خشک و خالی را هم نداشت؟! ‏

*چه اشکالی داشت و چه اشکالی دارد (حالا که گذشت، تمام شد دوران ‏تبلیغات)، شما بگویید بله، این کارهای مثبت هم شده، ولی اگر من بودم یک ‏مقداری بیشتر انجام می دادم؟ یا اگر من بیایم، یک مقداری بیشتر انجام ‏میدهم؟ نه اینکه اینجور سیاه نمایی کنیم!!‏

*یک قاضی، نه تنها در ایران، فکر کنم در همه ی کشورها، باید دقیق ترین، محتاط ‏ترین و منصف ترین انسان باشد.

۲۷
ارديبهشت

رییس‌جمهور تاکید کرد: وقتی در آمریکا این آقای جدید سرکار آمد در اتاق فکر گفتند. یک لبه گاز انبر درست شد لبه گاز انبر بعدی اردیبهشت در ایران درست می‌شود.اشتباه کردید ما در ایران گاز انبر نداریم. ما لبه گاز انبر خارجی را پودر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن روحانی در جمع مردم مشهد عنوان کرد: السلام علیک یا مولی یا علی بن موسی الرضا. مشهد شهر شگفتی‌هاست. آسمان هم با شماست. رحمت خدا هم با خراسان است. سلام بر مردم غیور خراسان. سلام بر مردم خراسان رضوی شمالی و جنوبی. سلام بر امامی که از همیشه مظلومتر است.

۲۷
ارديبهشت

حجت الاسلام حسن روحانی، با صدور بیانیه ای خطاب به ملت شریف ایران نکات و توصیه های مهمی را در خصوص انتخابات روز جمعه مطرح کرد.
به گزارش خبرآنلاین، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌ا.. الرحمن الرحیم
ملت شریف و بزرگ ایران
با سلامی از صمیم دل ، در برابر عزم و همت و وفاداری شما سر تعظیم فرود می آورم و نکاتی چند را که در آستانه این انتخابات سرنوشت‌ساز لازم می دانم به عرض می رسانم:
1. قبل از هرچیز صمیمانه از بیانات رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت قدردانی می‌کنم که خردمندانه به شرایط افتخارآفرین برگزاری آرام انتخابات در کشور اشاره کردند و رعایت انضباط و پایبندی به قانون در سه مرحله‌ی «قبل از انتخابات، روز انتخابات و بعد از انتخابات» را متذکر شدند؛ و با اشاره به جدیت دستگاه‌های اجرایی و نظارتیِ انتخابات و دستگاه‌های حافظ امنیت در انجام وظیفه‌ی خود، از همه دستگاه‌ها خواسته‌اند در کمال هماهنگی امانتدار رأی مردم باشند. سخنان معظم‌له نشان داد که وظیفه همه ما تا پایان برگزاری انتخابات، حفظ انضباط، آرامش و قانون‌مندی است.

۲۶
ارديبهشت

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع هزاران نفر از هواداران خود در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: مردم عزیز استان غیور زنجان! پایتخت شور و شعور حسینی! سرزمین غواصان دریا دل! سرزمین شهریاری‌ها! زنجان شجاع و غیور و تصمیم‌ساز برای ۲۹ اردیبهشت! درود و سلامم بر جوانان و زنان و مردان و کارگران و کشاورزان و فرهنگیان و هنرمندان و ورزشکاران زنجان عزیز.

او با بیان اینکه زنان و جوانان ما برای یک تصمیم بزرگ ملی در این هفته آماده شده‌ایم، اظهار داشت: در روز جمعه باید میان دو راه، یکی را انتخاب کنیم. یا به سمت قله برویم و پرچم ایران را به اهتزار درآوریم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم و عزت خود را از دست بدهیم. کدام را انتخاب می‌کنید؟

۲۶
ارديبهشت

 متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت شریف و بزرگوار ایران

میهن عزیز ما در آستانه ورود به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست . توجه به مسائل ملی و فرصت ها و چالش‌های جهانی، درک اهمیت و حساسیت ویژه این انتخابات و ضرورت حضور و مشارکت فعال در آن را اجتناب ناپذیر می‌سازد . ‌انتخابات پیش‌رو را باید فرازی دیگر برای پیشبرد مردم سالاری و توسعه همه جانبه و پایدار کشور بدانیم . در امتداد راهی که تا به امروز برای اصلاح رویکردها و سیاست‌های نادرست و بازگشت نظام اجرایی به عقلانیت و اعتدال پیموده‌ایم ،‌ ضروری است گامی بلندتر برای حل تنگناهای جامعه و مشکلات مردم برداریم.

۲۵
ارديبهشت

سخنرانی حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران مازندرانی خود آغاز شد.
به گزاش خبرآنلاین، دقایقی پیش سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در سالن ورزشی سید رسول حسینی آغاز شد.
روحانی با بیان اینکه شما در خرداد 92 در ساری قیام بزرگی را برپا کردید،گفت:  با حضورتان در مسجد جامع به همه جای ایران پیام فرستادید.آن روز گفتید ما میخواهیم اعتدال و اصلاحات پیروز شود.آن روز گفتید ما راه آزادی و آرامش را انتخاب کردیم. امروز ما معتقدیم، بحث انتخاب بین چند نفر در 29 اردیبهشت مطرح نیست. بحث دو نوع تفکر است. مردم ایران یا راه تقابل با دنیا را انتخاب می کنند یا راه تعامل، مردم ایران یا راه عقلانیت را انتخاب می کنند یا راه خرافه. مردم ایران یا شعار را انتخاب میکنند یا برنامه و عمل.مردم یا میخواهند به سال 91 برگردند یا به پیش برونند. امروز و دیروز مردم اصفهان و مردم تبریز فریاد زدند ما به عقب برنمیگردیم.

۲۵
ارديبهشت

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تلاش دولت اصلاح‌طلب درباره انرژی هسته‌ای اجازه نداد دنیا برابر ایران قرار گیرد.
به گزارش ایلنا، صادق زیباکلام امروز در جمع پر شور دانشجویان دانشگاه کردستان با بیان اینکه موضوع اصلی و مناقشه در انتخابات بین اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست، افزود: این انتخابات انتخاب بین دو مسیر و دو رویکرد برای کشور است طوری‌که یک رویکرد بر استکبارستیزی و نظام سرمایه‌داری اصرار دارد و رویکرد دیگر معتقد است مسیر توسعه و آینده کشور در گرو اعتدال و میانه‌روی است.
وی اظهار داشت: کسانی که تصمیم به ندادن رای به شخص و جریانی را گرفته‌اند در حقیقت به جریان و خط فکری دشمن‌ستیز و استکبار ستیز کمک کردند.