ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۵۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
مهر
رئیس موساد: اگر ایران شکست نخورد، بی‌خانمان می‌شوم

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اگر ایران شکست نخورد، بی‌خانمان می‌شود، افزود که موساد نوک پیکان تقابل تل‌آویو با تهران است.«یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» امروز (دوشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه محور مقاومت در غرب آسیا، مدعی شد ایران در پس همه تهدیدها علیه تل‌آویو است.کوهن طی سخنرانی در همایش بودجه‌بندی در وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی، چالش‌های معاصر پیش‌روی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را اینگونه برشمرد: «دستگاه‌های امنیتی کشورهای خارجی، فناوری‌های سایبری، سامانه‌های تشخیص هویت پیشرفته، تروریسم و نیروهای دشمن».

۳۰
مهر
 
تصاویر برگزیده مسابقه عکاسی ارتش ۲۰۱۸ را ببینید
بیش از هزار و ۵۰۰ عکس از سرتاسر جهان به مسابقه عکاسی ارتش ۲۰۱۸ ارسال شدند که موزه سلطنتی جنگ لندن برندگان این رقابت را اعلام کرد. در تصاویر زیر عکس‌های منتخب امسال را می‌بینید.
۲۹
مهر
 جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: در حال حاضر یگان واکنش سریع و همچنین یگان جنگ نوین قرارگاه غرب ارتش نیز برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی در مناطقی مشخص از مرز‌های غربی کشور مستقر هستند.
جزئیات خدمات ارتش در مرز مهران/ استقرار یگان‌های «واکنش سریع» و «جنگ نوین» ارتش در مناطقی از مرزهای غربی کشورامیر «جواد مولایی»  با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در منطقه مرزی مهران از امروز (۲۹ مهر) آماده خدمت‌دهی به زوار است، اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی شامل درمانگاه، رادیولوژی، دو اتاق عمل، آی سی یو، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات، بخش بستری زنان و مردان و همچنین واحد استریل استوی افزود: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، پزشکان متخصص خود را به منطقه اعزام کرده و این عزیزان در بیمارستان‌های صحرایی تعبیه شده، آماده خدمت‌دهی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.
۲۹
مهر
توصیه‌های طب سنتی در خصوص پیاده‌روی اربعین

یک متخصص طب سنتی ایرانی، توصیه‌های طب سنتی در خصوص پیاده‌روی اربعین را تشریح کرد.دکتر سید «مصطفی اعرج خدایی» در گفت‎وگو با ایسنا، با بیان این‌که متخصصان طب سنتی از دو سال قبل با تهیه و ارائه جزوه‎هایی به زائران اربعین تلاش می‎کنند تا زائران ضمن داشتن سفری خوب با سلامت جسمانی این سفر زیارتی را به پایان برسانند، گفت: توصیه‎های ارائه شده به زائران ترکیبی از طب سنتی و طب جدید، در دسترس و ارزان‌قیمت بوده و در مسیر قبل و بعد از سفر کارساز است، همه این توصیه‎ها توسط افراد آکادمیک و دانشگاهی ارائه شده و مبنای علمی دارند. 

۲۸
مهر

در ادامه افشاگری‌های مقامات ترکیه درباره نحوه قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد، در کنسولگری عربستان در استانبول، یک روزنامه ترکیه‌ای جزئیات هولناکی درباره لحظات بازجویی، شکنجه و سپس زنده تکه تکه کردن خاشقجی منتشر کرده است. چند روز پس از ناپدید شدن خاشقجی، مقامات ترکیه، ضمن تایید قتل این روزنامه‌نگار، اعلام کردند شواهد صوتی و تصویری از لحظات قتل خاشقجی در اختیار دارند. روزنامه ینی‌شفق ترکیه بر اساس محتویات این نوار‌های صوتی، جزئیات دلهره‌آوری از قتل خاشقجی افشا کرد. 

۲۸
مهر
فرمانده نیروی هوایی ارتش با جانباز دوران انقلاب اسلامی دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با «احمد رستگار» از جانبازان دوران انقلاب اسلامی دیدار کرد.امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل احمد رستگار از جانبازان انقلاب اسلامی که در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه سال ۵۷ در فرماندهی آموزش‌های هوایی نیروی هوایی، مورد اصابت گلوله‌ عوامل گارد شاهنشاهی قرار گرفته و قطع نخاع شده است، دیدار و از وی عیادت کرد.

۲۴
مهر
مرورگرهای اینترنتی به کدام اطلاعات شما دسترسی دارند؟

مرورگرهای اینترنتی برخلاف تصور عموم مردم، اطلاعات گسترده‌ای از کاربران و دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها جمع‌آوری می‌کنند.به نقل از وب سایت gizmodo، شاید بسیاری از کاربران اینترنتی تصور کنند که دسترسی مرورگرهای اینترنتی نظیر گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت اج، سافاری و غیره به اطلاعات شخصی کاربران و رایانه آن‌ها غیرقانونی و نادرست باشد، اما جالب است بدانید تقریبا تمامی مرورگرهای اینترنتی با این حجم از دسترسی که دارند، قادر خواهند بود امکانات و سرویس‌های بیش‌تر و بهتری را به شما ارائه دهند و این مساله خلاف قوانین اینترنتی نیست چراکه در جهت بهبود عملکرد آن‌ها استفاده می‌شود و هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از آن نخواهد شد.

این گزارش به معرفی و مرور بر مجموعه اطلاعاتی که مرورگرهای اینترنتی به آن دسترسی دارند، می‌پردازد.

۲۴
مهر
ارتش ناوشکن 200 متری می‌سازد/ برد موشک شناورها از 300 کیلومتر فراتر می رود

کارخانجات نیروی دریایی ارتش ازجمله مهمترین مراکز پشتیبانی از یگان‌های نداجا در حوزه‌های سطحی و زیرسطحی است که کار خود را در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب با تمرکز برروی تعمیرات آغاز کرد و امروز به بزرگترین مرکز تعمیرات و نیز «ساخت» دریایی در نیروهای مسلح تبدیل شده است.این مرکز با بکارگیری متخصصین جوان ایرانی در حوزه های مختلف مرتبط با صنایع دریایی، تعمیرات اصلی، تجهیز و ساخت انواع یگان ها رابرعهده دارد که شاید شناخته‌شده ترینمحصول آن ناوشکن جماران در سال 88 باشد.

۲۳
مهر

دو ماه پیش و در اوج بحران ارزی کشور، رهبر معظم انقلاب پرده از یک خبط و خطای بزرگ در دولت برداشتند؛ خطایی که در آن ۱۸ میلیارددلار از دارایی‌های کشور به دست کسانی افتاد که معلوم نیست با آن چه کرده‌اند.

معظم له فرمودند: برای کشور ما که در تهیّه‌ی ارز مشکل داریم و ارزها و پولهای خودمان را هم نمیتوانیم از خارج وارد کشور کنیم و سخت است، هجده میلیارد رقم بالایی است- بر اثر بعضی از بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجّهی‌ها، آمد دست افرادی که از آن سوءاستفاده کردند.ایشان بلافاصله نکته بسیار مهمی را خطاب به دولت و قوه قضائیه مطرح و فرمودند: ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی که می‌گیرد، می‌گردیم -مفسد اقتصادی، قاچاقچی- درحالی‌که تقصیر عمده متوجّه آن کسی است که داد؛ او را باید دنبال کرد.حالا دو ماه از آن سخنرانی و نامه‌ رئیس قوه قضائیه به مقام معظم رهبری و کسب اجازه از ایشان برای برخورد با مفاسد اقتصادی، گذشته و با اینکه اخبار زیادی از محاکمه برخی گیرندگان ارز و طلا (موبایل، سکه و …) به گوش می‌رسد، اما همچنان خبری از محاکمه کسانی که با تصمیمات و سیاست‌های خود، زمینه‌ این غارت ملی را فراهم کردند، نیست.

۲۳
مهر

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در آستانه ۲۴ مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی،  تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«حضرت امام خمینی(ره) با صدور فرمان تاریخی تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی موجب بالندگی فزاینده «شجره طیبه» ارتش در فضای دیانت و معنویت شد و ارتشی را بنیان نهاد  که به موازات ارتقاء سطح تجهیزات و توان نظامی به سلاح شکست ناپذیری ایمان نیز مسلح گشت و توطئه‌های فریب‌خوردگان و منافقینی که نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر داده بودند به کلی خنثی شد.