ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

واقعا این چهار سال این همه سیاه بود؟! این همه بد عمل شده؟! حتی جای ‏یک تشکر خشک و خالی را هم نداشت؟! ‏

*چه اشکالی داشت و چه اشکالی دارد (حالا که گذشت، تمام شد دوران ‏تبلیغات)، شما بگویید بله، این کارهای مثبت هم شده، ولی اگر من بودم یک ‏مقداری بیشتر انجام می دادم؟ یا اگر من بیایم، یک مقداری بیشتر انجام ‏میدهم؟ نه اینکه اینجور سیاه نمایی کنیم!!‏

*یک قاضی، نه تنها در ایران، فکر کنم در همه ی کشورها، باید دقیق ترین، محتاط ‏ترین و منصف ترین انسان باشد.

*یک قاضی، بعد از ۳۷ سال که در امر قضا بوده، کاندیدای ‏ریاست جمهوری شده، اشکال هم ندارد می تواند کاندیدا شود. ولی من به عنوان یک ناظر که نگاه می کنم، هیچ اطلاعی از آن ۳۷ سال ‏ندارم.

*نمی دانم ایشان در قضاوتش چقدر احتیاط داشته؟ نمی دانم.
ولی یک ‏چیز را می دانم و آن، بیلان یک ماه کار الآن ایشان است. اینکه در این یک ماه، چقدر ایشان محتاط بوده؟ چقدر رعایت انصاف را کرد؟ چقدر عادلانه سخن گفت؟
ایکاش؛ این قاضی کاندیدای ریاست جمهوری، نمادی می شد از عدالت و ‏انصاف و احتیاط دستگاه قضای ما، چه رئیس جمهور بشود چه نشود، اصلا آن ‏مهم نیست، دو روز دیگر، یا می شود یا نمی شود.

*وقتی افراد نگاه می کنند، بگویند یک انسانی در مبارزات انتخابات شرکت کرد، که ‏بسیار با احتیاط سخن می گفت، بسیار منصف بود، بسیار عادلانه قضاوت می ‏کرد و اگر دستگاه قضاء ما اینچنین افرادی را دارد، خوشا به حال این دستگاه ‏قضاء؛ اینگونه بود؟

*واقعا دوره ی آقای روحانی، به نظر این آقای محترم، سیاه سیاه بود؟ شما در دستگاه قضاء هم همینگونه ‏قضاوت می کنی؟ شما در دستگاه قضاء هم، در طول سی و چند سال که بودی ‏همینگونه قضاوت می کردید؟

*شما دادستان کل بودی، شما معاون اول دستگاه قضایی بودی، شما دادستان ‏دادگاه ویژه روحانیت بودی، شما رییس بازرسی کل کشور بودی، آیا در طول آن ‏مدت هم، همینگونه قضاوت کردید؟ اطلاعات شما به همین حد ‏بوده؟! دقت شما به همین حد بوده؟! احتیاط و عدالت شما به همین حد بوده؟! من فکر می کنم اگر در طول این ‏مدت، این مقام قضایی، این جهات را رعایت کرده بود، بسیار به نفع خودش و دستگاه قضایی بود، حال چه ایشان، ‏رییس جمهور بشود و چه نشود…”

  • درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی