ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

راهپیمایی روز قدس امسال به محلی برای عرض اندام سازماندهی شده اقلیت آتش به اختیار تبدیل شد.دلواپسان دیروز امروز قبای آتش به اختیاری بر تن کرده و از هر فرصتی برای حمله به روحانی و دولت او بهره می‌گیرند. آنگونه که امروز راهپیمایی برای حمایت از فلسطین را به محلی برای تسویه حساب شکست خود در انتخابات بدل کرده و علیه رییس‌‌جمهور منتخب مردم، علی لاریجانی رییس مجلس، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور و علی مطهری شعارهای تخریب و تفرقه آمیز سر دادند. اینچنین بود که برای این جماعت شعار علیه اسراییل جای خود را به شعار علیه ارکان نظام دادند.

تحرکات اخیر این پیام را به مردم القا می کند که دایره خودی‌های نظام حتی برای روسای دو قوه هم جایی ندارد و پس از حذف شخصیت‌های انقلاب از هاشمی تا خاتمی و … اتاق‌های فکر برنامه‌های تداوم داری را تدارک دیده‌اند.

جنگ سرد علیه روحانی و دولت که نهادهای مختلف نظامی و حکومتی از خبرگان تا سپاه و …. در لیدری آن با صدور اطلاعیه و بیانیه نویسی نقش موثری دارند، مدتهاست علنی شده و افزون بر آن فاز دیگری از این تحرکات با شبنامه نویسی علیه حسن روحانی و دولت او در جریان است. پیش از این کلمه از شبنامه نویسی علیه دولت در مشهد با موضوع سند ۲۰۳۰ خبر داده بود. حالا در قم و تهران هم این رویه با انتشار بولتن‌ها و  تصویری توهین آمیز علیه روحانی تداوم دارد.

آنچه واضح است این تخریب‌های سازماندهی شده منافع و مصالح ملی و آرای حداکثری مردم را نشانه رفته و خطر آن کل کشور را نشانه گرفته است.

  • درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی