ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

ارتشها پیشران توسعه هستند

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ
ارتشها پیشران توسعه هستند/ بهره وری باید هدف سازمان ها باشد

رئیس سازمان ملی بهره وری گفت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، ارتش­ ها همواره پیشران توسعه بوده ­اند. به نقل از سازمان ملی بهره وری، فاطمه پهلوانی، در جمع کمیته ­های بهره ­وری وزارت دفاع و سازمان های تابعه، اظهار داشت: توجه به بُعد کارایی در بهره ­وری برای سازمان های ایرانی بسیار مهم است.رئیس سازمان ملی بهره وری افزود: بهره­ وری هدف غایی عملکرد یک سازمان است لذا می­بایست همچون چتری گسترده همه اقدامات دیگر اعم از ارتقای کیفیت فرآیند و فرآورده، استانداردسازی، ارزیابی عملکرد و سایر اقدامات بهبود را در برگیرد.

پهلوانی نظم و انضباط کاری حاکم بر نهادهای نظامی و دفاعی را عامل اولیه کلیدی برای حرکت به سوی کارآمدی دانست و گفت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، ارتش­ ها همواره پیشران توسعه بوده ­اند. توان برنامه­ ریزی بالا توام با نظم­ پذیری و دقت در اجرا در کنار مسئولیت­ پذیری در نیروهای نظامی از آنها مجموعه ­هایی پویا و در حال رشد ساخته است.

همچنین سردار تقی ­زاده قائم مقام وزیر دفاع ضمن بیان نمونه­ هایی از اقدامات وزارت دفاع در استفاده از سرریز فناوری دفاعی در صنایع تجاری کشور، بر استفاده بهینه از منابع و کاهش قیمت تمام شده محصولات در شرایط کاهش بودجه با رویکرد بهره ­وری به عنوان یک راهکار مهم در ارتقای توان دفاعی کشور در عین جنگ اقتصادی تاکید کرد.

وی از تبیین «وداجای آینده» خبر داد و گفت: در حال حاضر در صنایع دفاعی جهان در هر ۳۶ ساعت و اخیراً در هر ۲۳ ساعت یک پدیده یا محصول الکترونیک جدید در حال ظهور و ارائه است و ما نمی ­توانیم در چنین شرایطی بی­ تفاوت باشیم و در تقویت بنیه­ دفاعی کوتاهی کنیم.

نظرات  (۱)

  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.
    چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
    همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

    همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
    دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی