ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سرلشکر موسوی به منظور ارزیابی ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی یگان‌های مستقر در استان فارس، از مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

بازدید فرمانده کل ارتش از مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه روند بازدید و ارزیابی‌های عملیاتی، رزمی و آموزشی یگان‌های ارتش با حضور در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.وی در این بازدید، ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان برتر مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نیروی زمینی ارتش و نشست با فرماندهان یگان‌های عمده مرکز تا رده گروهان، از نمایشگاه دستاوردهای رزمی، دفاعی، آموزشی و پژوهشی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.بنابراین گزارش، در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی از جمله تالیفات جدید نظامی، کتب آموزشی، سلاح و مهمات جدید مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین فرمانده کل ارتش با حضور در جمع کارکنان تکاور این مرکز، آمادگی جسمانی و رزمی آنان را مورد ارزیابی قرارداد.

بازدید از بیمارستان 576 نیروی زمینی، امکانات رفاهی، آسایشگاه سربازان و بررسی روند نوسازی و بازسازی اماکن یگانی از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود.

سرلشکر موسوی همچنین در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ارتش، گفت: پیشکسوتان عزیز با تلاش، ایثار و پایمردی خود در برابر هجمه‌های دشمن جانانه ایستادند و کشور را در برهه‌های مختلف نجات دادند.

وی گفت: این‌که امروز همه از ارتش به نیکی یاد می‌کنند، این نام نیک مرهون رشادت و ایثار بزرگان، شهدا و ایثارگران است.

فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره‌های ارتش در شیراز گفت: نام شیراز با مردان بزرگی همچون شهید دوران، امیر عبادت و ... مزین شده و تجارب پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف خدمتی و مدیریتی، برای ما راهگشاست و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش شما (پیشکسوتان) باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی