ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
دریادار سیاری: نیروهای مسلح در کنار مردم سیل زده هستند

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: نیروهای مسلح در کنار وظیفه دفاع از مرزها در کنار مردم سیل زده خوزستان و سایر استان‌ها قرار دارد.امیر دریادار حبیب اله سیاری صبح امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ ستاد بحران استانداری خوزستان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بحران بیشتری در خوزستان رخ ندهد، بیان کرد: آبگرفتگی اماکن، خیابان‌ها، برخی مزارع، مناطق و منازل از جمله مسائل مطرح حال حاضر در استان خوزستان است.

وی افزود: با افزایش بارندگی‌هایی که به صورت اتفاقی پیش آمده بی سابقه بوده و کنترل روندها رخداد این اتفاق در سنوات مشابه را نشان نمی‌داد؛ طی روزهای اخیر سطح بارندگی‌ها افزایش و میزان آب ورودی زیاد شده ولی خوشبختانه با توجه به کنترلی که مسئولان در قسمت‌های مختلف دارند به نظر می‌رسد که همه ابعاد کار تحت مدیریت است.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان تصریح کرد: همچنین میزان ورودی و خروجی سدهای متعدد استان تحت کنترل و مدیریت می‌شود تا مشکلی به وجود نیاورد.

امیر دریادار سیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر روند امور به خوبی پیش می‌رود، ادامه داد: با این مدیریت و کنترل امور امیدوار هستیم که در خوزستان اتفاق بدی رخ نخواهد داد چون مرکز کنترل بحران استانداری امکانات خوبی پای کار آورده است.

وی عنوان کرد: در این مرکز کنترل اطلاعات جمع بندی و برای تصمیم گیری اقدام بسیار ارزشمندی است؛ مدیران می‌توانند با اطلاعات موجود در این زمینه بهترین تصمیم را برای مقابله با بحران احتمالی در استان خوزستان بگیرند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان یادآور شد: سازمان‌های مسئول در بحث کنترل و مدیریت بحران ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر شرح وظایف آمادگی لازم را برای همکاری با سیل احتمالی در خوزستان را دارند.

امیر دریادار سیاری اضافه کرد: در حال حاضر ستاد نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای بسیجی همه ضمن انجام ماموریت‌های اصلی که باید آمادگی دفاع از کشور را داشته باشند با تجهیزات و نیروی انسانی در اختیار خود آمادگی لازم را برای کمک به مسئولان مبارزه با بحران را به دست آورده اند؛ همه در کنار یکدیگر دست به دست هم داده اند تا هرگونه مشکل احتمالی را حل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی