ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در رابطه با تهدید کشورهای مختلف علیه ایران اظهار داشت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهوری اسلامی ایراننداشته و نخواهند داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: معامله ننگین قرن ‌محکوم به شکست است‌

وی‌گفت: ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشورهای دیگر امروز تجدید پیمان کردند، ملت مسلمان ایران باز دیگر به فرمایشات رهبرکبیر انقلاب پاسخ مثبت دادند و به میدان آمدند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

امیر صباحی فرد ادامه داد: آن کسانی که وعده داده بودند انقلاب اسلامی ایران نابود خواهد شد بیایند و این جمعیت میلیونی را ببینند تا متوجه شوند مردم ایران به پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: به افراد و کشورهایی که با انقلاب اسلامی دشمنی دارند می‌گویم که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل خواهد شد و ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مذاکره و معامله ای در رابطه با مسائل ناموسی انقلاب همچون مسائل دفاعی و نظامی نخواهیم داشت.

وی افزود: اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است جزو شعارهای ابدی ما خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی