ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راهبرد کلی عملیاتی در نیروهای مسلح که از طریق سلسله مراتب به ما ابلاغ شده است، از حالت تهدید محور و اداره تدافعی رزمایش ها به حالت هدف محور و تهاجمی تغییر پیدا کرده است.

عملیات آفندی در دستور کار نیروهای مسلح/ ارزیابی ساختار جدید نزاجا

 امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری و در تشریح اهداف و اقدامات انجام شده در رزمایش«اقتدار97» نزاجا، اظهار داشت: این رزمایش تفاوت های محسوس و معناداری با رزمایش های قبلی داشت و در آن از 2 رویکرد مهم رونمایی کردیم.

وی افزود: اولین رویداد تحول و تغییر ساختاری در نیروی زمینی ارتش بود که بنابر منویات فرمانده معظم کل قوا در نیروی زمینی به وجود آمد و در این رزمایش در عمل این تحولات و تغییرات را مورد آزمایش و ارزیابی قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش رویکرد تهاجمی را دیگر رویداد مهم در این رزمایش برشمرد و خاطرنشان کرد: راهبرد کلی عملیاتی در نیروهای مسلح که از طریق سلسله مراتب به ما ابلاغ شده است، از حالت تهدید محور و اداره تدافعی رزمایش ها به حالت هدف محور و تهاجمی تغییر پیدا کرده است.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی مسلحی که بخواهد هدف محور باشد و رویکرد خود را مبتنی بر آفند طراحی کند باید پیش زمینه های آن را هم فراهم کند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از یگان‌های سنتی گذشته عبور کرده و به نیروهای واکنش سریع و تیپ های متحرک هجومی و یگان های متحرک مکانیزه تغییر یافته است، اظهار داشت: نیروهای مسلح برای دفاع از میهن اسلامی نیاز به رویکرد نامتقارن ندارند و به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم با رویکرد خوب آفندی از میهن و نظام دفاع کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی