ریپورتر

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

فضای مجازی؛ شکارگاه دزدیدن جهنمی‌ها

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۱۴ ب.ظ
فضای مجازی؛ شکارگاه دزدیدن جهنمی‌ها

آیت الله حائری شیرازی رحمت الله علیه می‌گوید:

فضای مجازی برای جدا کردن والدین از فرزندان ساخته شده است؛ در این فضا دیگر نسبت‎های فامیلی معنا ندارند، و فرزندان همان چیزی هستند که می‎خوانند و می‎شنوند. هیچ بلایی نیست، مگر آنکه خداوند در آن نعمتی قرار داده است که بر آن بلا احاطه دارد. موانع و رنج کشیدن‎ها در فضای مجازی، زمینه‌ای برای بالغ شدن در فضای مجازی است؛ همین رنج کشیدن‎هاست که سبب می‎شود شما به قدرت این عرصه پی‎ ببرید.


فضای مجازی، فضای تربیتی شماست؛ فضای مجازی که بهترین فضا برای گفت‎و‎گوست، فاصله مکانی میان افراد را از بین برده و عالم بزرگ را برای انسان کوچک کرده است تا انسان را بزرگ کند. همان‌طور که در فضای مجازی می‎توان بدترین ضربه‎ها را زد، می‎توان بهترین خدمت‎ها را نیز انجام داد؛ این فضا هم می‎تواند بچه‎های ما را به جهنم ببرد و هم ما می‎توانیم به کمک آن، بچه‎ها را به بهشت ببریم.


فضای مجازی تا زمانی که آن را نمی‎شناسید، تهدید است و هرگاه آن را شناختید به فرصت تبدیل می‎شود. ابتدا که در دریای فضای مجازی می‎افتید، رنج‎آور است؛ اما آن‌گاه‌که شنا کردن در آن را آموختید به جولانگاه شما تبدیل خواهد شد.


فضای مجازی بهترین فضا برای گفت‎و‎گوست. نگذاریم در فضای مجازی مردم را به جهنم ببرند! ما می‎توانیم مردم را به بهشت ببریم، و فضای مجازی در آینده شکارگاه شماست تا چند جهنمی را بدزدید و به بهشت بکشانید.

  • درویش

فضای مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی